donderdag 10 augustus 2017

NieuwsBrief 3

Einde werkzaamheden

We zijn klaar met het uitvoeren van de werkzaamheden. Alle punten die u vóór 1 augustus nog aan ons heeft doorgegeven, worden uiteraard nog opgepakt.
In deze laatste NieuwsBrief blikken we terug op de Comfort & Bespaarbijeenkomsten. Ook leest u aanvullende informatie.

Comfort & Bespaarbijeenkomsten
Tijdens de Comfort & Bespaarbijeenkomst bij u thuis heeft u tips gekregen over hoe u het beste om kunt gaan met het Verwarmen en Ventileren van uw verbeterde woning. Het is voor een gezond binnenklimaat belangrijk dat u deze tips ter harte neemt.

U kreeg twee cadeaus waarmee u gas en water kunt besparen: een  Radiator-stickerkaart en een Douchecoach.

Er mag niet worden geboord in de kunststof kozijnen en deuren. Om deze reden zit er geen kierstand-haakje op uw achterdeur.

Informatiekaart: zonwering bevestigen
Tijdens de oplevering van uw woning, heeft Leen informatie gegeven over het plaatsen van zonwering.
Omdat hier na oplevering nog een aantal vragen over zijn binnengekomen, hebben we voor u een Informatiekaart gemaakt. U heeft deze Informatiekaart als bijlage ontvangen bij de NieuwsBrief.

Tip: Hang de InformatieKaart ‘Zonwering Bevestigen’ naast de InformatieKaart ‘Asbest’ in uw meterkast.
Zo kunt u, of een eventuele volgende bewoner, de Kaart altijd makkelijk terugvinden.

Komt een specialist bij u de zonwering of vlaggenstokhouder monteren? Laat de Informatiekaart dan zien. De monteur weet zo precies wat hij kan verwachten.

Rolgordijnen binnenzijde
Wilt u uw rolgordijnen aan de binnenzijde van uw woning terughangen? Doe dit dan als volgt:
  • Bevestig uw rolgordijn op het oude houten kozijn. Het houten kozijn zit naast het nieuwe kunststof kozijn.

Nog vragen of klachten?

Vanaf 1 augustus heeft Beter in Wonen alles weer overgedragen aan QuaWonen. Vanaf nu belt of mailt u dus naar QuaWonen als u vragen of opmerkingen heeft over uw woning. U kunt QuaWonen bellen op 088 – 799 66 36 of u mailt naar info@quawonen.com.

Dank voor uw medewerking
Tot slot willen we u hartelijk danken voor uw geduld en medewerking.
De werklieden hebben met plezier bij u thuis gewerkt.
Namens het hele team van Beter in Wonen wensen wij u veel comfort en woonplezier in uw vernieuwde woning.

Met vriendelijke groet,
Lian van Ham

Beter in Wonen